Monday, February 7, 2011

belajar..

Imej 1 : menerangkan tentang tanda tangan saya menggunakan teknik lighting.
prosese ini mengambil masa selama 5 minit. Masih bnyak kelamahan yang dapat saya harus saya pelajari melalui teknik ini
Imej 2: 
Gambaran karton yang memakai jubah hitam yang seram yang memegang tongkat.
Proses ini mengambil masa 5 minit untuk menyempurnakanya.Kepala figure ini berbentuk seperti kon, manakala badan pula seperti bulan sabit dan pisang..Line yang saya hasilakan lebih berbentuk organik shape.
Imej 3:
imej berbentuk pink rambut yang bercorak nama Allah.Nama Allah berada di tengah-tengah untuk kelihatan simerti.Di belakang Allah ada sedikit corak sampingan yang menggunakan line diogner yang melengkung-lengkung.
                                                                         Imej 4
Melakarkan gambar separuh anak patung.Saya menggunakan separuh line sahaja untuk kelihatan contras. antara lihting line dengan line shape anak patung tersebut. Imej ini mungkin kelihatan biasa,tapi kefahaman saya terhadap mata pelajaran ini lebih penting.




No comments:

Post a Comment

love u

Daisypath Anniversary tickers